maanantai 6. elokuuta 2007

Lomafiiliksissä! 28.7.2007

Son moro! Kuten varmaa ootte huomannu meikästä ei oo kuulunu hetkeen. Syystä että moon lomaillu! Mut ei se sitä meinaa et olisin unohtanu teitit. Meikä vaa on kokemassa uusia tuulia, on sitte jotain mistä kertoo. Hmm mistähän alkaisin... No ainakii moo saanu olla mukana mun pienen ihmislapsi-kaverin 2v synttäreillä. Ja voi jösses kun se sai lahjoja! Ja tottahan toki mää olin innoissani jeesaamassa pakettien avaamisessa. MAMMA MÄÄ HALUUN JA SAMANMOISET JUHLAT!!!

Meikästä on kuulemma nyt tullu iso tyttö. Ennen lomalle lähtöä käytii taas semmosessa kivassa paikassa mitä pitäs pelkää mut enhän mä pelkää mitää... tai no ehkä vähän pimeää. No joo siis noi porukat nauro mulle kun mä menin nii intoa puhkuen eläinlääkäriin. Ne höpötti että taas saan piikkiä niskaan. Mut niin hienosti osaa ne tohtorit pistää että mää en huomaa mitää ja ne kissanruokapapanat on sitte nameja. Naureskeli se tohtoritätikin mammalle että on teillä aika ADHD-tapaus toi koira ;) Ja siellä ne totes et kaikki hyvin myös meikän suuvärkissä. Ite kun oon välillä ollu huolissani kun noita leegoja tippuu suusta tiheeseen tahtiin. Viimeaikoina on ollu pikkasen onkelmaa järsiä kun on tyhjät kolot kulmahampaiden paikalla.

Jeps, mutta nyt tää poistuu putsaamaan noita leegoja ettei tuu samalla lailla hammaskivee kun vanhalla Siirillä on...

Ei kommentteja: