keskiviikko 25. heinäkuuta 2007

Fanny-sisko!!! 19.7.2007

Jumantsukka! Kyl tätä on odotettu ku kuuta nousevaa! Tapasin Fanny-siskoni tuol lenkkipoluulla, unbelieve it!!!!!! Jotenkin haiskahtaa tosin että porukat oli kyl järkänny koko jutun? Normaalisti kato ku lenkillä ei tuu vastaan ku sauvakävelijöitä! No oli kuinka oli, pistettiin kyl semmoiset painit siskon kans pystyyn että alueen arvo laski varmaan puoleen.

Aluks ei tosin kyl saatu rauhas painia ku aina tuli joku ¤#%#¤&#¤#"n jackbauerin russeli siihen häsläämään. Hemmetti eikö ne ny tajua et MEIDÄN sukukokoukseen on ulkopuolisten turha tulla lätisemään! Siitä on leikki kaukana.

No mut kuiteski, siitä painista vielä niin kovasti näytti edelleen mittasuhteet olevan niinku silloon karsinassa pienenä. Meikä se vaan puski ja puski ku kauniimpi siskoni meinas jäädä jalkoihin. Tosin meikä vähän fuskas välillä ku söin sen saunapalvi-kinkkukorvia. Slurps. Hyvin se kuitenkin pärjäs loppupeleis. Ollaan ihan pitelemätön tiimi. Vielä ku muutkin siskot pääsis mukaan joskus!

Niin joo sitä vielä notta huomasin et mulla oli vähän jäänyt karvat ajelematta viime aikoina ku vertas Fannyyn. Onneks kasvattaja-täti huomautti. Mua vähän hävetti. Noh, nyt pitää vähän terästäytyä. Käyn hakemas prismasta jonkun Mach kolmosen ja vetelen sillä ees taas niin että perskarvat lähtee! Son rondo!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Un*?!*:***!?believable! Sä oot leikkiny Fannyn kans? Mulle ei ole kerrottu, mä olisin heti tullu junalla (what?) sinne kans!
Mä otan tän kyllä takas kunhan nähdään. Sitte painitaan varmaan sata tuntia! Mä joudun täällä kotona painimaan ton karvasen bassetin WiiWin kans ja jumankekka, että se välillä jyrää mut.
Me katottiin yhtä norsuohjelmaa yks päivä, jossa norsut hyökki ihmisten päälle ja WiiWi otti mallia ja runnoo mua nyt samalla tavalla!
Mä näytän sulle sitte ne norsuotteet, ne ne on sitte lamaannuttavia!
Sun punkka on ihku. Mä nukun sellasessa kovassa punkassa, jossa on peitto, jota voi pureksia!
Onks sulla hampaita? Mun tippuu suusta, alkaa olee jo vähän pelottavaa......Millä hitolla sitä kohta enää syö????

Armi kirjoitti...

Joo kyl meitsinkin leegot on ollu koetuksella. Sais ny kunnon hampaat että voisin toden teolla alkaa syömään tuota olohuoneen soffaa! Mää tunnen muuten kans yhden karvaisen Wii-Wiin. Se oli ennen ihan rimpula mut nyt se näyttää lähestulkoon norsulta! Ei se painia tosin osaa. :) Odotan kyllä innolla norsuotteitas!

Anonyymi kirjoitti...

on nää kyllä :D