keskiviikko 25. heinäkuuta 2007

Kotia koppaan maare! 14.7.2007

No määhän sanoin että esittelen vielä uudet design-huonekaluni. Eli Lapin reissulla tosiaan eksyttiin paikalliseen Harrodsiin ja pistin elämän risaiseks ostamalla uuden punkan ja kunnon ruokapöydän kattauksineen. Mulle ku ei kelpaa mikä tahansa ratiaritirallaa vaan pitää olla nimenomaan Plutoa.

Enivei, edellises punkas alkoi olla jalat suussa mut tähän uuteen mahtuu vaikka kaksikin. En oo kyl viel testannut mut se ei oo taas mun vika. Se edellises punkas ollut sininen pyyhe ei kyl taasen sovi tämän punaisen petin kans joten oon suosista kiikuttanut sen tuonne olohuoneen matolle. Iskän mielestä se pyyhe taas ei kai vissiin sovi vihreen maton kans vaan se kiikuttaa sen aina takas punkkaan! Juntti mikä juntti. Juo varmaa kaffinsakin jostain bayern-mukista. Daa.

No mut joo, täs on sit tää mun ruokasali. Oon mitoittanut tän sillai et tähän käytävälle mahtuis kaksikin syömään yhtäaikaa. Äiskä tuntuu olevan innoissaan siitä. Iskän mielestä taas yksi karvalakki riittää ens jouluksi. Mut joo, tuos kupissa on tietenkin parasta se ettei se liu'u pitkin laattiaa ku mää mennä popsin. Ja korvatkin pysyy ulkopuolella mikä taasen helpottaa saamaan selvää mitä nuo kaistat mulle välillä huutaa. Eri asia sit kiinnostaako kuulla. Nilkit.

No mut joo, on ne ihan hyviä ihmisiä ku nukkuvat. Tämä kuitenkin tällä erää. Yritän päästä taas koneelle piakkoin. Mops!

Ei kommentteja: