maanantai 9. heinäkuuta 2007

Kohti EM-kisoja! 1.7.2007

No niin. Sen verran hyvin on menny noi em-karsinnat että ajattelinpa sijoittaa fanipaitaan. Näkisin että paikka kisoissa on jo sen verran varma että taidan pistää iskän tilaamaan liput. Oman pihapallonkin olen jo muuten saanut, tuskin maltan odottaa että pääsen viheriölle!

Mitäs muuta. Joo niin joo, hampaita on alkanut tippua! Ei kyl ymmärrä mitä mun leegoille on tapahtumas. En oo saanu pataan mut hampaita kutiaa niin vietävästi. Toivottavasti tulee uusia tilalle tai muuten joutuu vetään Roburia pillillä. Oho, mainos.

Oon joskus muuten marissut ettei mulla oo tarpeeks leikkitovereita. Noh, porukat päätti ostaa sit toisenkin mäyriksen talouteen. Kuva löytyy kalleeriasta. Voishan se vähän puheliaampi olla mut tottelevaisesti se seuraa mun peräs. Palataan pian, nyt iskä tulee koneelle. Mooooo!

Ei kommentteja: