tiistai 26. kesäkuuta 2007

Juhannusta vaan kaikille! 23.6.2007

Ei mulla hyvin mee ei. Eka juhannus koskaan selvinpäin ja heti tuli kuokkaan! Olin pöndellä ottanu jo mestat viikonloppuna haltuun ku Setä Koponen kilahti ja pisti myllyn pyörimään. Onneks on viel leegot tallella, sen verran äkäisesti tää kiukkupöksy hyökkäs.

No eikä siinä kaikki. Vieläkin oli kylmää vettä mut mummo päätti sit puljuttaa meitsin KAHTEEN kertaan. Unbelieve it! Oli kyl viimeinen kerta ku kerjäsin makkaraa jos siinä noin rupiaa käymään.

No mitäs vielä. Perushippaa Siirin kanssa ja sit autoin vähän talkoissa. Lähinnä raivasin tietä kottikärryille mut pääsin kerran itekin kyytiin. Ehkä vähän hohdokkaampaa ku tuo autolla ajelu ku näki jopa laitojen yli. Jotain kuvia oon taas pistäny kalleeriahan mut enemmänkin vois kyl olla. Ehkä täs joku päivä ku ehtii taas. Mut käykää silti katsomas. MOooo!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No vähemmästäkin sietää mennä pulahtamaan! Mitäs menit piehtaroimaan sinne rantakaislikkoon. Jessus mikä haju!!!

Anonyymi kirjoitti...

Hei Armi,
kyllä sulla on hyvät jutut!!

Mä oon tullut sieltä samasta paikasta ku säkin, mutta vähän aikaisemmin. Ollaan niinku sukua, sillä sun mummos oli mun isoisoisoäiti. Kyllä sen huomaa, miten kauneus ja huumori kulkee suvussa =).

Mulle tuli viime viikolla pikkusisaruksia. oon vähän yksinäinen, kun mutsi lähti sinne sun vanhaan laatikkoon niitä hoivaamaan ja jätti mut yksin himaan!

Ehkä me joku päivä nähdään. En kyllä kauheesti jaksa sun Fanny-systeriä, se on niin vikkelä. Mutta vähän muodon vuoksi sen kans toissapäivänä leikin.

Hauskaa kesää!

t. Wanda, erirotuinen (kääpiö)

Anonyymi kirjoitti...

No moro Wanda! Kiitoksia vaan kehuista, porukatkin sanoo että oon parempi kirjoittaan blogia ku pissimään paperille!

Mut joo, ei oo mullakaan ny hirveesti kavereita tääl. Tai on niitä piha tuol pullollaan mut vaikka kuinka nöyristelen ja köyristelen niin kunnon pentupaineja ei meinaa saada aikaiseks. En tiedä pitäiskö kaivautua kiinaan asti ennenku noi ¤%¤#%"!!t alkaa leikkimään mun kaa! :)

Fannyn kans varmaan kyl laitettais paikat remonttiin jos se on kans vikkeläs kunnos! Toivottavasti törmäillään joskus! Nyt syömään, kauhia näläkä. Kuin myös hyvää kesän jatkoa!