tiistai 26. kesäkuuta 2007

Mystinen kuula! 12.6.2007

Justiin ku oon edellisistä leluista toipunu niin sain jonkun säähavaintopallon! Porukat lähti kato riakkumaan snadihin ja tunnontuskissaan sitten päättivät ostaa mulle tän boltsin. Ehei mua niin vaan lepytellä.

Kyl mie sen viel jotenkin ymmärrän että töissä pitää käydä ja tolleen. Mut hemmetti jos mut jätetään yksin viel iltasellakin niin meitsi rokottaa armotta! Se on saletti! Nakersin alkupaloiks pari hesaria, sitten jyrsin palasen seinää ja viimeistelin tuhotyön työntämällä tuon ufopallon seuraavana päivänä tuoreeseeen kusilätäkköön. Hua hua hua!

Mitä tästä opimme. Jos lähdetään pilettämään niin otetaan meitsi mukaan! Hyvä, jatkakaa!

2 kommenttia:

Kasvattaja-täti kirjoitti...

Voi Armi Armi!
Susta on tullut koko sisarusparven julkkis! Sun juttuja lukee kohta kaikki muutkin samasta lootasta kotoisin olevat ja vähän muutkin Taxette's sukulaiset. Jatka samaan malliin niin meillä muilla tuppisuilla on jotakin riemukasta luettavaa. Käy sinä joskus Kennel Minas Thiritin vierakirjaa lukemassa niin sieltä löydät Tellu-siskon ja Maisa-sukulaisen juttuja ja vähän Fanny-siskon kommentteja. Se ressukka kun ei vieläkään ole "muuttanut" kotoaan pois!Maisan mutsi se siellä enimmäkseen juttelee tyttärensä kanssa.Sovitaan nyt ne Armi-Fanny-treffit.....
Terv Kasvattaja-täti

Armi kirjoitti...

Hei vaan kasvattaja-täti ja kiitoksia eilisistä Fanny-treffeistä! Tänään oon ollutkin tosi masiksessa ku ei Fannya enää näkyny pihalla leikkimäs aamulla. :( Mulla jäi sen korvien rei'ittäminen kato hiukan kesken. :) Noh, pitää lohdutuksena kaivaa tuolta kamerasta niitä eilisiä kuvia täs samalla ku mamma repii mun hiukset päästä! Auts. Mut joo, näkyy taas pian!