tiistai 16. joulukuuta 2008

Rakkautta yli rajojen! 16.12.2008

Jukupliuta! Oon ihan unohtanut et meitsi oli noteerattu jossain Tsikakolaises mäykkyjulkaisus. Toivottavasti en oo etsintäkuulutettu tai jotain. Olenhan mä luvatta syönyt roburin tai pari mut pyydän anteeksi jo nyt ettei tarvi lähtee selittelemähän. On muuten eri näppärä sivusto muutenkin, kivoja kuvia jne. Käykääpäs kattomas, tässä linkki sinne.

Niin joo, meikä on nyt täällä maalla ollut jo kolme viikkoa. Missä mun porukat on?!? Ikävä on niin ettei meinaa kakki pysyä housuis. :( Mummolla on kyllä hyvät safkat ja kivasti on noita taistelukavereita tääl mut silti. Mihinä OOTTA?!?

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mihinä oot? Onko ne siat jättäny sun mummalle?

Anonyymi kirjoitti...

Kuule Armi, Mauri veljes täällä ihmettelee mihin olet kadonnut? Ihmispentuko se siellä nettiyhteyksissä sohlaa. Mää oon jo kohta FMVA (no jotain ehkä puuttuu, emmää niin tiärä).

terveisin Make ja mamma

Armi kirjoitti...

Mauriiiii!!! Mun veliiii! :)
En mie minnekään oo kadonnut mut ei kyl oo ehtiny plokia pitämähän hetkehen ku on pitäny tuota ihmismarakattia kouluttaa uudeks leikkitoveriks. Kyl mie joku päivä täräytän tässä vielä uuren vireon kera!

Onneks olkoon FMVA:sta, ei taida meirän suvus muita filosofian maistereita vielä ollakaan!?! :)