maanantai 17. maaliskuuta 2008

Meitsi täytti vuoden! 13.3.2008

Se on kuulkaas meikäläisen eka syntymäpäivä ny! Vieraita on käyny ainakin kaks, kummitäti ja myyrä-lahtinen. Olen otettu! Joko mulla on siis kavereita tai sit ne eksyi vaan kauppareissullaan. En mä tosin halunnu pitää kauhiata meteliä synttäreistäni. Lähdin maalle mumman luo pakoon.

Paljo multa on ny kyselty et oonks ny kasvanu koirana jne. No voin kyl todeta et oon paljon kehittyneempi ja fiksumpi yksilö ny. Samaa ei voi sanoa noista kahdesta juntista joita myös mun holhoajiksi kutsutaan. Senpä takia oon päättäny listata kaikki lempinimet (lue: haukkumanimet) joilla ne on mua solvannu tän ekan vuoden aikana:
  • Harmi
  • Mäykky
  • Mäyriäinen
  • Kääriäinen
  • Houru
  • Karvamakkara
  • Haisunäätä
  • Skunkki
  • Pöpi
  • Pissiliisa
  • Poirotti
  • Ravanelli
  • Pullero
  • Töhnätu**u
  • Tappajahai
  • Ahmatti
  • Vinkuintiaani
  • Cityjänis
  • Rusakko
  • Kulahaala
Siinä siis kaikki mitä ekalta vuodelta on jäänyt päähän. Kauhulla odotan seuraavan vuoden satsia. Siihen asti - pitäkää mulle peukkuja.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Armii.... Mitäs sulle kuuluu?
Ootko unohtanut meidät fanisi kokonaan?

Me muutettiin Ouluun ja täällä on kivaa! Kolme kertaa viikossa koirapuistossa on pelkkiä maastonakkeja! Kohta me vallataan ne niin, että joka päivä on nakkibileet =).

Mukavia kesäpäiviä, varo punkkeja!

t. Vera ja Wanda

Armi kirjoitti...

No hei hei, en oo unohtanu ketään! Oon vaan ollu niin kiireinen ku käänsin sivuni svenskaksi ruotsalaisia fanejani silmällä pitäen.

Kiva että oulussa on nakkeja, pitää tulla joku päivä käymähän!

Punkkivaroitukset tuli liian myöhään. :( Niitä on löytyny korvasta, ikenestä, persehestä jne!

Mut palaallahan!