perjantai 28. joulukuuta 2007

Eka joulu koskaan! 24.12.2007

Nymmää tiedän mikä on joulu. Ei pöllöömpi juhla. Sain paljon lahjoja. En ehdi ny kaikkia lahjoja täs esittelemähän mut palaan astiaan myöhemmin. Kinkkua olisin voinut kyl ottaa vähän enemmän. Ja laatikoita vähän vähemmän. Syön hemmetti vieläkin jotain vanhoja porkkanalaatikoita. Yack.

Ei mulla muuta ku et kiva on ollu tää mun eka vuosi. Täytin tuos pari viikkoa sitten jo 9kk joten oon aivan täysin kypsä aikuinen jo. Pahimmat hölmöölyt on takanapäin ja tästedes kaikki tanssii mun pillin mukaan siivosti. Odotan yhteistyökumppaneiltani myös muonarikasta vuotta 2008, hyvin ootta ruokkinu mua kyl tänäkin vuonna. Vielä ku maltatatta pitää ne ¤#¤%#¤n papattimatot piilos tuos viikon päästä niin hyvä tulee! Jatkakaa!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Armi,

toivottavasti ne kaksijalkaiset siellä sun kotona ei oo vallan unohtaneet sun olemassa oloa sen oman sumunsa keskellä..?

Laitetaanko sullekin hienot vaatteet ens viikolla päälle?

Koeta kestää siellä, kohta se show on ohi ;-)!

Onnea jännitykseen kaksijalkaisille!

t. Vera ja Wanda

Armi kirjoitti...

Moroooo!

Kyllä son totta notta oon jääny ihan liian vähälle huamiolle! Tosin ne ei koskaan huomioi mua tarpeeks vaik ei oliskaan mitään juhlia tulos! Ei vaikka kuinka roudais leluja niiden soffalle. Hitaasti ne käynnistyy. Onneks muonitus pelaa vielä kohtalaisesti, muuten palais käämi!

Sen verran mitä mä tuata ihmisten mongerrusta oon tulkinnu niin en kuulemma pääse juhlihin mukaan! #¤%#¤¤%#¤#"#!!!! Olin jo kattellu tuolla Itikses ittelleni semmmoosta valkoista huntua ja treenannu sormuksen tuomista ku mamma pudotti pommin ja sanoi etten pääsisi juhliin! Fak! Iskäkin vähän protestoi. Ja puolet vieraista. Tätä tää on. Noh, en kutsu porukoita sit vastavuoroisesti omiin häihini. Siitäs saavat.

Mut joo, tuos noi porukat huuteloo notta kiitoksia onnitteluista. Katotahan ny! Nyt julkaasen pari votoa tonne etusivulle. Hetki pieni vain. MOro!