maanantai 14. toukokuuta 2007

Meitsi on leffastara! 10.5.2007

Tämäkin vielä! Se kummallisen näköinen suriseva kapistus olikin videokamera minkä kans iskä on leikkinyt. On sillä kans huvit. No nyt mä oon sit jossain tuubissa tai jotain. Vapaasti oon rellestäny siellä täällä ja toi yks on taltioinu kaiken. On se aika epeli.

Sen verran mitä mää tota leffaa katoin niin eipä se ny häävi oo. Pikkaisen on hätäiset leikkaukset eikä oikein musan kanssakaan mee aina taimiin. Värimaailma on paikka paikoin ihan pielessä. Mut tuolla häkissä on ihan kiva rentoutua välillä, ei mun sieltä minnekään tarvi paeta vaikka laulus niin sanotaankin. Luukut on auki 24h, tämä vaan tiedoksi kukkahattutädeille!

Mut joo, kovasti on vanhemmat mua kehuneet mut jätöksien kans oon kuulemma ihan tunari. Heh. Kai mä ny tiedän minnekä mä pissaan. Kuhan kiusaan niitä. Kiva nähdä ku iso ihminen manaa ja talouspaperi heiluu. Voisin hakea sponsorisopimusta Serlalta. Rullaa menee minkä kerkiää. No nii no nii, palataan taas!

Ei kommentteja: