maanantai 30. huhtikuuta 2007

Vanhemmat tuli kattoon mua 22.4.2007

No niin, meitsistä on napattu ekat kuvat ku iskä ja äiskä tuli mua kattoon. Enköhän mä noiden kans pärjää. Paljon harmia aiheutan tietenki ku oon Harmi-Armi. :) Aika hässäkää täällä laatikos on ollu. Meitä on kahdeksan pentua joista kaks on poikia. Yäk. Niiden kans en kyl leiki. Pistän niitä turpaan jos ne rupee hyppiin silmille.

Kovasti ne väittävät että oon syäny sisaruksien ruuat. Noooh, en mä aivan viimeisenä oo kupilla ollu, myönnettäköön. Vielä pari viikkoa ja sit noi tulee hakeen mut. Toivottavasti nään vielä sisaruksia kuitenkin. Tämä tältä erää, käykää kattoos mun kuvagalleriaa! Mops!

Niin joo! Meitsi on muuten syntynyt sit 13.03.2007 joten paree muistaa mua syntympäivänä mehukkaalla ydinluulla tai järsin teiltä varpaat!

Ei kommentteja: