lauantai 16. elokuuta 2008

Kansainvälisyys kunniahan! 19.4.2008

Monet on tuos ihmetelleet notta miksen oo hetkeen päivittäny lokia. No #%#¤%#%#" ku on menny niin paljon aikaa ku oon kääntäny mun plokin sivut ruattiks ja lontooks. Pakkohan mun oli se tehdä ku sukua on maailmalla niin että muuten ne jäisivät mun touhuusta ihan paitsioon.

Siinä oikialla on lippujen kuvat, siitä saa klikkailla. Kyl sen solmuunkin saa aika helpolla mut en ny jaksa panostaa. Kääntämises ku meni kuitenkin aikaa eikä mulla oo ku semmoonen pieni sanakirja. Hyvin taipuu multa tua ruatti ainaki. No mut katellaan taas.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä sää Armi oot ystävällinen! Että ihan ruåttix oot kasvattajatädille ruvennu kirjoottelemaan plokissas. Keräätsä jotain irtopisteitä?
Meillä tuli ihan ilopisut, kun oli niin mukava pitkästä aikaa lukia sun juttujas!

Moroot Uleåborgista!
- Wenda ja Vara eikun Vera ja Wanda