maanantai 26. marraskuuta 2007

Sukukokous se on ku suksi ei luista! 18.11.2007

HUH huh! Sukukokous määrää! Joku ystävällinen sielu oli päättänyt koota meidät yhteen pitkän tauon jälkeen. Tellu ja Manu puuttu mut kyl me pärjättiin ihan ok! Ohjelmas oli kaikenlaisia juoksulajeja aina keppihippaa myöten. Maastojuoksus jäin viimeiseks mut se oli äireen vika ku piteli mua hihnas.

Siitä on niin pitkä aika ku viimeks sukuani näin etten muista enää kaikkien nimiä. Oli siel ainaski Mauri. Sen tiesin ku sillä oli semmoinen juttu mitä meil muilla ei oo. Sit oli ainaki Myy jolla on meistä matalin maavara. Ansa oli, Fanni oli. Niin ja Dooris oli kaiketi.

Sen verran kovaa ravia vedeltiin nurtsilla että iskä otti vähän videotakin. Normaalikuviakin se yritti ottaa. On niitä jokunen tuol galleriassa. Ollaan vaan niin vikkeliä et tuppaa menemään kaikki kuvat harakoille. Kjäh kjäh. Hei unohdin Laran. Lara oli semmoinen pieni vaalee. Samankokoinen ku meikäkin aikoinaan boksissa. Ei jääny Lara jalkoihin onneks. Hyvin se veti! Käykää vaik kattomas galleerias!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sairaan hianoo, että Armi oli rekrytoinu median mukaan kokoukseen!
Pienenä tarkennuksena, että kuvissa Wanda on menossa kaffelle ja Vera ei ole Armin systeri vaan erirotuinen systeri ja Laran äiree.
Meidän lehdistö ei osannut lisätä kommentteja kuviin, kun ei osaa puhua yahoota.

Mutta hyvin meillä meni Armin kans hihnassaveto-kilpailu. Ei me vaan ymmärretty, että missä ne kaikki herkut ja palkinnot oli?? Vai onko tää vaan suvun tapa?

Kerrankin ei tarvinnut olla karvat ojennuksessa eikä seisoo pöydällä kun se kasvari-mamma oli lähellä. Me tykätään ainakin enempi olla raparipoja kuin tuunattuja missejä =).

Hauskaa syksyä kaikille 2007 pennuille, emoille ja ihmisille!

t. Vera ja Wanda - the kääpiöt

Armi kirjoitti...

Morooo! Joo pitää joku päivä oikaasta nua kuvatekstit. Olin ittekin niin sekaasin pyörimisestä ettei tullu paljon käsipäivää toivoteltua. En oo muistanu sisarusten nimiä enää sitten laatikkopäivien. Pitää joskus tutkia sukupuuta tarkemmin. Sama karvainen pää kesät talvet! Oli muuten paljon lunta tänään, nysse on jo sulanu pois. Huoh. :( Noh, jaksamisiin jaksamisiin!

Anonyymi kirjoitti...

Ei teillä oo voinu olla mega-hauskaa ku mä en ollu mukana!!! Mä oon vaan täällä metässä päivät pitkät ja odotan eläintenvapautusrintamaa, et ne tulis avaamaan mulle ovet maailmalle...Ei oo näkyny, ne on ollu ehkä pelastamassa sikoja?
Mä katoin teijän videon, teil on ollu ihanaa, mutta MIKS teillä ei oo valkosta? Meil on ollu jo tosi kauan ja sitä tulee aina välillä lisää... Se on ihanaa! Mä vaan syön sitä ja peuhaan siinä ja joskus saan vielä vaatteetki päälle, ku se on niin kylmää (ei tarvii pyllysillee olla).

Nähdäänhän me ku mä tuun joskus sinne (jos mut vapautetaan)???? Voidaan vetää uudet rallit, jos vaik Manuki pääsis tuleen? PLIIIIS...mä haluun kanssa!

Mä tuon vaikka lunta mukana ku tuun, jos saan jostain isomman auton lainaan, muuten joudun täyttään takapenkin.

Lärveisin Tellu "the maalainen"

Armi kirjoitti...

Kyllä myö Tellu tullaan viel porukalla ja päästetään sut vapaaks. Varsinkin jos lupaat tuoda sitä lunta tännekin! Oli sitä lunua tosin täälläkin, kokonaisen aamupäivän. Sit se oli valitettavasti kadonnut jonnekin. Luulen että iskä sen jonnekin pisti taas piiloon. Niinku mun lelutkin aina. :(

Ilman muuta lisää sukukokouksia kehiin niin että Tellu ja Manukin pääsee. Mää voin taas kantaa keppiä niin juoskaa muut peräs. Mops!