sunnuntai 21. lokakuuta 2007

Esittelyssä The Nunnupyyhe! 15.10.2007

Tahdon teille kertoa hiukan Nunnupyyhkeestä. Se on mun paras lelu ja ehkä kaikista käytetyinkin. En tiedä mikä siinä on niin hienoa mut haen sen yleensä aina ku iskä on hyvällä tuulella. Sen jälkeen se sanookin aina että "voi eiiiiiiiiiiiiiiii". Mut ei siinä auta mikään. Kun meitsi hakee nunnupyyhkeen niin silloin leikitään. Muuten kuuluu perästä vaikka järsittyjen mattojen muodossa.

Nunnupyyhe on vihreänsininen ja jo hiukan repaleinen. Meitsi tuo sen aina taistelupaikalle. Vastustajan tehtävä on ottaa siitä kiinni ja saada se itselleen. Mut toisessa päässä olenkin minä naskalihampaiden kanssa. Vaikka heittäisit sen parvekkeelta alas niin mun hampaat pitää. Olen hallitseva mestari. En ole ylimielinen mut oon vaan niin #¤%#n kova. Haasteita otetaan vastaan. Siihen asti, treenatkaa muksut treenatkaa.

Ei kommentteja: